onsdag 22 januari 2014

2014

Oj. Hej! Det va inte igår det är 2 månader sen. Så god jul och gott nytt år på er. 

Hur går det i era garage? Hos oss går det väl sådär måste jag ju säga. Inga roliga besked idag. Så har ni några tips på hur man hittar insperation så ös in förslag , vi behöver flera ton.. 

Så ja, inga bra besked. Räcker väl å skriva 3 motorer å fräscha till karosserna. Har man ingen insperation orkar man inte göra någonting heller.
Så snart är det dags å ta ur motorerna, riva, bygga, sätta ihop. 
*Pust* 

Vad e era tankar kring i år då? Hur många tävlingar? Nått nytt ni aldrig prövat innan? :) berätta , vill ha nått kul och läsa ^^, 

Från det ena till det andra. Dom, eller Anders har uppdaterat Dalhemscupens hemsidan, nytt poängsystem , nya bana.. Så in och kika vettja www.dalhemscupen.com :)

Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer :) jag ska försöka blogga mer här men jag lovar ingenting ;)

Hörs! Puss Alex

Hjulhusen klara , bara trösklar å allt annat kvar!


2 kommentarer:

  1. Finns bara ett bra sätt att få inspiration.... eller kanske två... Första... Vrid på stereon på max... Flushing å fuldansa och laga under tiden.

    Andra sättet är typ samma fast fråga en.vän om hjälp....

    Huvudsaken.e möe musik...

    Själv.lagar jag rost på min 99a ochbska kolla över lite bromsar på den.... Och det går åt mö musik...

    SvaraRadera