onsdag 9 november 2011

Resultat från Skene

Det har varit lite dåligt på uppdaterings fronten här. Men jag har varit sjuk och i med att jag än så länge är den enda som har inloggningen så blir det lätt så ;) Men nu är vi på G igen ;)
Skene gick väl inte världs bra, men det gick inte sämst heller..

Den som va i final av attans va Stig Svensson. I kvalen blev han 1:a, 2:a, 2:a vilket resulterade i 17 poäng och en b final. Där han blev 3:a. Grattis =)

Johnny Johansson blev 4:a, 4:a , 4:a i kvalen, 9 poäng räckte inte till någon final denna gången..

Och så hade vi ju våran alldeles egna Praktikant oxå, Morgan Borg i en volvo (Se bilden i inlägget nedan). Han blev 5:a, 3:a, 3:a i kvalen, vilket inte räkte till final, men som vi godkäner för att vara bland de första gångerna i en volvo ;)
Och vi hoppas ju att Morgan har tagit sitt förnuft till fånga och insett att man ska hålla sig till saab ;)

Tyvärr har jag inga bilder från tävlingen då jag självklart glömde kamerna hemma.. Så jäkla typiskt mig. Men men, får se om man kanske får tag på några bilder någon annanstans.

På lördag kör Team Attans Racing sin sista tävling, vad jag vet, för i år. Denna gången på Tjörn. Där kommer vi ha Morgan Borg och Henrik "Luvan" Kjellberg =) Stort Lycka till, till er =)

Ha det bäst // Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar