måndag 12 december 2011

Dalhemscupen

Nu hade jag lite tid över så jag tänkte slänga in resultaten från Dalhemscupen.. Den enda vi hade i topp 10 va Morgan Borg på en 6e plats =) Grattis grattis =D
Övriga förare som hamnade utan för topp 10 från attans är:
Anders Johansson på en 18:e plats. Henrik "Luvan" Kjellberg kom på en 36:e plats. Per Sandgren på en 39:e plats. Pasi Järvinen på en 43:e plats. Johnny Johansson på en 46:e plats.. Kristian Börjesson på en 94:e plats..

Ja som sagt, vi har haft rätt många som har kört cupen, men dom sista har säkert bara kört nån enstaka tävling. Kollade inte så noga.. Hela resultat listan hittar ni HÄR ..

Såg med att Anders har fixat så han kommer in på bloggen oxå.. Vilket är sjukt bra =D Så slipper jag fixa allt själv ;) Jag e faktiskt rätt lat när det gäller, att hålla koll på vart folk ska köra m.m. Så det är bättre om Anders som verkligen har koll får fixa det ;) Jag kan fixa resten :D

Tänkte snart köra ett race med att skriva massa fakta om våra medlemmar, men tar det när jag har lite tid, så blir ett inlägg som typ en intervju med föraren ;) Det kan väll vara nått :P Dock har jag redan all info någonstans. Om det finns kvar :)

Ha en bra kväll alla goa läsare =)
//Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar