lördag 25 augusti 2012

Cupen + Tomelilla

God kväll på er =) Haft en trevlig dag eller? :) Det har jag. Har ju varit på Folkrace i Varberg idag =) Dalhemscupen. Och allt flöt på riktigt bra. Men det va ju några små grejer som man skulle kunna göra bättre . Men det va nån på Eriks folkracesida som hade skrivit och frågat (?) om Varberg gjorde nått rätt idag och borde kolla över allt innan dom anordnar nästa tävling.. Så jag skulle vilja veta vad som gick fel enligt dig?
Det är ett helt nytt upplägg så poäng och sådanna grejer stämmer! Och istället för att ha A-, B-, C- & D -final så kör man 3 semi och 1 super final, där 1 & 2an från varje semi, slåss om vem som vinner! Och tro mig, det blir mer att kämpa för!

Nu fick det in mig på fel bana. För det va meningen att jag skulle lägga in resultaten här från dagens tävling och Tomelilla så vi börjar med Tomelilla där Johnny körde.
Och det gick väl inte så där över drivet bra.
Han blev 3:a i första, bröt andra och lämna återbud i 3:e. Så det blev ingen final där.

Och idag hade vi 3 förare på plats.
Daniel, Luvan och Morgan.
Daniel blev 5:a, bröt, 3:a.Och det va slut kört där..
Luvan blev 1:a, 3:a, 3:a och hamnade i en semi där han slutade 4:a och ingen superfinal körning.
Morgan blev 2:a, 4:a, svart.. Så det blev ingen mer körning där heller.

Tyvärr har jag inga resultat från Älvängen. För deras sida funkar inte, men jag vet så mycket som att Morgan va i C-final. Det är ju alltid nått =)
Nä nu ska jag fortsätta kolla film och uppdatera min egen blogg ^^,
Puss på er :) // Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar