söndag 8 september 2013

Falköpings kvällstävling

Nu är det dags igen att lägga in typ massa nya tävlingar :) Nu sitter jag även vid datorn och gör det vilket betyder, bilder =D Blir ju dock mest bilder på mig och Anders men så kan det vara.

Iaf. Kvällstävlingen i Falköping. Gick både bra och dåligt. För mig gick det bra och för Anders gick det dåligt.
Anders bil (får man väl säga) trodde det va söndag och dags för söndagskörning. Det tyckte dock inte Anders å körde bara 1½ heat. Första blev han 5 efter att ha blivit vänd. I andra så låg han nog sist typ hela tiden. Bilen gick inte så han svängde av istället.
Jag vann mitt första och blev 2a i andra. Så det blev final, där jag låg 5 ett tag men blev till slut 3a.
Så jag va helt nöjd med min insats, men som ni förstår va inte Anders lika glad.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar