söndag 8 september 2013

Varbergs kvällstävling

Update: krångel när det skulle laddas upp.

Nu e det snart dags för alla festivaler, men först kör vi lite resultat från Varbergs kvällstävling som kördes för lite mer än 2 veckor sedan :)

Jag fick en liten chock oxå när tävlingen drog igång och det va juniorerna som skulle köra, då får jag veta att vi har fått nya medlemmar i teamet, så vi hälsar Jörgen Sturesson och Emilio Terjile välkomna till Attans Racing ;) helt ärligt fattade jag ingenting när speakern började prata om det! Och fick reda på att dom hade gått med på midsommardagen där mitt i natten ;) och då va vi inte kvar ..

Åter till resultaten. 
Kristian : 2,1,3 = 16 poäng , Vinst i B-finalen
Anders: 4,3,4 = 10 poäng, ingen final
Morgan: 2, teknisk
Mattias: bröt
Emilio: 1,3,2 = 16 poäng, rullade i finalen å blev 5:a. 

Så det va väl en helt okej tävling :)

Nu ska jag njuta på altanen :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar