söndag 18 mars 2012

Anmälda

Woohoo :D Anmält mig till årets första tävling. Dock får vi se om det blir för min del, som sagt bilen är inte klar och jag har ingen overall heller.. Så det återstår och se :) Såg att det inte bara är jag som va anmäld utan Johnny Johansson oxå =D Mycket trevligt..

Igår hade mina kära team medlemmar fest, kan tänka mig att det blev en del dricka och en väldans massa bil tjöt ;) Men det är ju som vanligt :D
Hoppas ni hade trevligt iallafall och mår som ni förtjänar :D Själv va jag ju så duktig och jobbade idag. Det gick det med.. En helg till sen har jag ledig helg, tur det för det är då det är Laholm =D Och som sagt, om det blir för min del annars blir det till att åka ner iallafall ..


Att man kan se så glad ut när det går så dåligt ;)

Lite nyheter här nu då !
Till en början såg jag att Henrik Kjellberg är anmäld till Påskracet i Varberg. Trevligt!
Sen har vi lite nya medlemmar för i år också och det är ju alltid trevligt.
Mattias Karlsson, Fjärås MK.
Caroline Magnusson, Fjärås MK
Bo "Bosse" Nilsson, Varbergs MK
Mycket välkomna till ett minst  sagt GALET team =D 
Men roligt kommer det bli ;)
Sen!!
Vill jag passa på att säga till mina kära medlemmar att:
Om ni vill att era resultat, bilbyggen, garage tid m.m. Ska synas i bloggen så mejla eller messa mig eller vad som helst! Jag tänker inte jaga era resultat längre. Anders har lite mer koll, men det ska göras oxå!! Så SNÄLLA, era resultat är iallafall det viktigaste! För jag har inte ens hälften av alla resultat från förra året.. Vilket är lite tråkigt!
Så nu har jag nog fått ur mig det mesta ;) ska försöka ladda upp bilderna nu med, får se om det går :D
Tar ju en halv evighet att ladda upp bilder som är tagna med systemkamera. Så ni får vänta tills jag har tid, ork och lust! Nu ska jag uppdatera allting runt bloggen :D
Ting //Alex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar