torsdag 15 mars 2012

Tjenare

Det va inte igår man uppdaterade här, men va ska man göra, det är inte speciellt många som bryr sig känns det som. Får jag ingen info finns det inget jag kan göra. Men här kommer en JÄTTE uppdatering ;)
Så vi börjar med mitt nybygge:
Hjulhus fram färdigt. Fronten nästan klar. Bara hålplåten kvar. Plåtarna i skuffen är klar. Tanklocket igen svetsat. Toppen är av. Bågen är i men inte ditsatt. Ja det är väl typ så långt vi (pappa) har kommit.
Så vi kan ju hoppas att den blir klar till Skene festivalen !!

Lyckas inte lägga upp fler bilder och det stör mig som fan!
Men iallafall..
På min gamla 99:a som Anders hade förra året för att jag inte körde, eller rättare sagt, han ska ta över den bara det att jag inte har någon bil så jag ska ha den till Laholm och U-hamn.
Så visste vi att det är nått krångel med lådan så vi tog bort hasplåten för att se om vi hittade någon spricka och det gjorde vi! och den va INTE liten. Helt sjukt. Så det blir till att lyfta motor och byta låda. Sen upptäckte jag att det va massa gegga på drivaxeldamasken. Ja då är det typ skrot med :( Och bromsskivan hade gått sönder med. Suck. Så just nu ser det ut så här:
HÄR är vi nu ---------------------------------------Här är Laholm
Och som sgt, det är en HEL del kvar att göra. Sen vet jag inte ens om Dalhems hinner få hem overallerna så jag hinner få köpt en overall oxå..
Åh.. Det blir aldrig som jag tänkt mig :(

Jaja. Ska försöka få in bilderna en annan dag. Jag lovar!! Ska även slänga upp min kalender för iår :D
//Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar