tisdag 27 mars 2012

Brottom???


Jaaa det känns lite så.. Men motorn ligger i, halvt ihop kopplad, stol och bälte är på plats. Men så mkt kvar och så lite tid. Helt sjukt. I morgon ska jag åka ner till Dalhems och köpa overallen som kom i måndags. Sen ska jag till garaget och måla och göra det jag kan innan vi ska sätta dit drivaxlen, däck m.m. Och till slut starta upp den. SÅ hoppas jag verkligen att det håller och funkar, för nu har jag ingen annan än mig själv och skylla om det skulle bli så att det inte funkar, för det är trots allt jag som har bytt lådan och kopplat ihop det som Anders har visat mig ^^, Men han har kollat och jag hoppas allting är rätt och att lådan funkar, annars e det kört och då kan jag lika gärna avanmäla mig. Men jag hoppas inte det. Känner att nerverna kommer nu, REDAN tänker ni (?) Jaaaa redan, har inte tävlat på 1½ år så det är sjukt länge sen, har inte ens tränat. Så vi får väl se hur det går. Det borde släppa rätt snabbt. Så jag är både nervös och taggad till 1000! Men på lördag kan jag lova att jag kommer vilja gå och lägga mig och spy i en buske, men det tänker jag INTE göra :D Så jävla kul ska vi inte ha det ;) Får se om min kära sambo kan ta kort, eller om någon annan snäll själ gör det =) Vill ju inte direkt släppa kameran i vilka händer som helst om man säger så =) Och sambon ska ändå inte köra så det spelar ju ingen roll :D

Efter Laholm så är det tävling för oss i Fjärås, hoppas verkligen jag kan få ledig så jag kan åka med och kolla och fota =) För, för min del blir det inte tävling innan 19 maj sen =) För att göra det lättare så kommer här en lista på mina tävlingar :D
31 Mars - Laholm - Startnr 609
19 Maj - Ulricehamn, 300-Lappen
2 Juni - Skene Festivalen
20 Juni - Falköping, Fordracet (?)
29 September - Falköping
6 Oktober - Ulricehamn, Pekka Power (tror jag ska köra där iaf xD)
3 November - Skene Novemberracet (beror på hur det går resten av säsongen)

Så mellan juni och september blir det ett väldans uppehåll, men brukar ju köra Vimmerby, men hoppar det i år i med att jag inte kört på så jättelänge =)
Eventuellet blir det augusti racet i Stenungssund men det vet jag inte för det beror på om jag är ledig från jobbet eller inte..

Nä nu ska jag krypa ner i sängen så man orkar med morgon dagen oxå =)
//Alexandra=D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar