lördag 28 april 2012

Dagens resultat

Får ni vänta med tills i morgon. Då jag har fått alla resultaten=) Men det gick hyfsat iallafall, va jag har hört är det 3/5 som va i final och det är godkänt!
Så det kommer en update i morgon när jag har varit i garaget och så. Får se kanske blir bio med om jag får bestämma. Beror på hur länge jag och Bobby håller på i garaget. För min käraste har erbjudit sig att hjälpa till att svetsa på min bil, vilket jag är evigt tacksam för :) För nu känns det som att den kan bli färdig till skene :)

Vi kommer få en ny bloggare här med ;) Eller snart två. Luvan och Daniel. Så det ska bli skoj. Inte bara jag som skriver mina tråkiga inlägg ;) Trots det verkar folk tycka det är intressant :) För det är mycket folk inne och kollar :D Ska försöka blogga från garaget i morgon :)
Nu ska jag kolla klart på filmen.
Talk to you tomorrow.
Puss/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar