måndag 2 april 2012

Tävlingar vi är anmälda till

Hej hopp =)
Tänkte jag skulle skriva lite tävlingar som är på G för oss =)

Varberg 6/4 Påskracet:
Här kommer vi ha Henrik "Luvan" Kjellberg, Mattias Karlsson, Morgan Borg och Stefan Danielsson =)

Fjärås 14/4 Dalhemscupen:
Där kommer Caroline Magnusson, Anders Johansson, Daniel Forsberg och Stig Svensson köra =)

Skene Festivalen 1-3/6:
Caroline Magnusson, Anders Johansson, Daniel Forsberg och Mattias Karlsson :)

Önskar er alla lycka till :) Jag kommer bara vara i Varberg och Skene, hoppas dock jag får ledigt den 14 men det ger sig :) Och så klart kommer jag köra Skene =)

En annan nyhet är att jag kanske ska köra volvo i U-hamn xD Vill ni se nått kul så ska ni åka dit. Om jag lyckas få nån ;) Det ger sig :P 

Så nu har ni fått er en lite update :D Nu ska jag blogga på min andra blogg =) http://alexandraekdal.bloggplatsen.se :D

Puss/ Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar