fredag 13 april 2012

God kväll

I morgon är det dags för Attans Racing att ge sig ut på banan igen. Vi har hela 8 förare imorgon i Fjärås, tror aldrig så många från vårat Team har kört samma tävling faktiskt. Iallafall. Det är Caroline, Anders, Morgan, Henrik, Daniel, Mattias, Stig och Johnny som ska köra imorgon :D Och jag önskar dom lycka till och så klart hoppas jag på MASSA resultat ;)

Men i med att dom har ändrat så att man kör 3 semi istället för att köra D, C, B final så köra man 3 semi finaler och de två bästa från varje semi final kör en s.k superfinal = gammal A final ;) Så jag hoppas på att så många attans som möjligt får köra semi :D Skulle vara coolt =)
Så att bara ta sig till Semi är bra :)

Så stort lycka till alla Attans Racing förare :D
Nu ska jag sova, jag ska ju trots allt jobba i morgon ;)
Puss / Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar