söndag 1 april 2012

Laholm 31 Mars 2012

Tjo tjena Hej.. ja vart ska man börja?
Igår va det tävling i Laholm och det va jag och Johnny som körde =)
Första heatet så va jag med sjukt bra i starten, men dom andra ville inte ha med mig så dom satte mig i sandfollan. Så kom la drygt 100 meter, knappt det. Så jävla arg så jag visste inte va jag skulle göra.. Men men, det va bara till att ladda om och ta igen det..

Andra heatet va jag oxå med bra i starten och det blev en jävla startsmäll. Arg som jag va då med så va det bara att köra, blev väl 3 i det heatet.

Tredje heatet samma sak där, startsmäll, tar mig ur, blev 3a i det heatet med.. Trodde aldrig jag skulle köra final på 8 poäng. Så då kommer pappa och säger att jag är sist in i C-finalen. JAg bara skojar du med mig eller? Så springer jag bort och kollar. Och mycket riktigt sist in i C-finalen. Chockad som jag va och nästan precis kommit in efter sista omgången. Så va det bara att att dra på sig hela munderingen igen! Och ut och tampas.

C-finalen: Bra med i starten undviker den startsmällen, ligger två tills jag är inne på 4 varvet, då börjar jag bli sjukt trött i armarna och orkar verkligen inte hålla emot heller, och det ser man tydligen väldigt väl från publiken, lite synd. Men banan va så jävla dålig oxå. Men en pall plats är fan inte fy skam för att inte ha kört på 1½ år ;) Måste jag ju tycka =) Så jag är nöjd ^^,

Vet inte riktigt hur det gick för Johnny men det gick inte jättebra, han va inte i final iallafall..

Måste tacka min morbror Anders och min pappa som hjälper mig såpass mycket så att jag kan hålla på med detta =) Utan er hade jag inte haft en chans! Utan Anders hade jag inte kunnat köra Laholm. Och utan pappa hade jag inte kommit ner dit. Tusen, tusen tack <3

Här kommer lite bilder från Laholm :)





















Bilderna ligger lite i oordning.. men sånt får ni tåla =)
I morgon kommer det vilka kommande tävligar vi ska köra. Men tar det i ett annat inlägg =) Det är mycket nu :D
Puss / Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar